Vi var 3 personer, vi fik et stort værelse med terrasse, vi havde nok plads. Ren indkvartering, rengøring hver dag, god morgenmad, fremragende kaffe.
Vi skulle afsted om lørdagen, vi kunne ikke betale for "flybilletten", fordi der ikke var nogen i receptionen. Vi overfører unødigt tilbage til kontoen.